2012-01-10

Mina Idoler


Alla har vi nog någon vi tycker är cool, som vi skulle vilja bli precis lika dan som. Tänkte att jag skulle berätta om två utav mina idoler. Båda två är bloggare, en av dom känner jag. Tänkte börja med henne.



Träffade Matilda på fotolägret jag var på i somras. En helgo tjej som alltid är glad och som fotar som en kung! Och hela hennes blogg är grym, blir alltid glad när jag läser den. Verkligen inte som andras bloggar, så ni borde verkligen besöka den!  Matilda  inspererar mig till mina foton och min blogg, och bara som människa!


PETRA KARLSSON

Petra är en 14 årig tjej som bor i Umeå. Hon är nog det coolaste jag har sätt! :O Verkar så otroligt snäll, samtidigt som hon är onaturligt snygg och klär sig som en modell! :D 
Petra inspererar mig till min klädstil och blogg.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar