2011-01-14

Fredags myyyyys!

Nu är det fredagsmyyys! :D haha idag är de fredag, gött! Kom hem för en stund sedan från skolan, slutade tjugo i ett idag. Sista lektionen hade vi gympa och då gjorde vi typ en massa sammarbetsövningar, det var hur kul som helst! När jag kom hem iaf så gick jag direkt ut och fotade, blev några riktigt coola bilder! Nu sitter jag här och gör lite tråkiga engelskaglosor ;)

Måste bara säga att om du har ett google-konto måste du bara göra som jag har gjort! Man kan ändra bakgrunden på sin google- framsida så det blir ett personligt google ;) Såhär gör du:
1. Längst ner till vänster står det "byt bakgrundsbild", klicka på den
2.Logga in på ditt google-konto.
3. Nu kommer det upp en ruta som ser ut såhär:




Nu kan du välja om du vill ha någon bild som redan finns elr om du vill ladda upp en egen bild, isåfall klickar du på "från min dator"
4. Ladda upp den bilden du vill ha.
5.Tryck på "överför"
6. Så, nu har du din bakgrunds bild men om du vill byta trycker du bara på "ta bort bakgrundsbild" :)

Prova! Google blir så mycket finar ;D <3 Snart ska jag dra väg på innebandyträning men lägger upp bilderna ifrån tidigare idag sen, Ha det bäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar