2011-01-11

Frihetsgudinnan(y)

Hejsan allesammans! Första dagen i skolan idag, det gick la ganska bra förutom att vi skulle blir klara med typ en massa saker på en idag :S Var på första köromgången också med Julia, haha alla sjöng  jättelågt så man hörde typ inget ;D Iaf så slutade vi fem över 2 idag och när jag kom hem gick jag ut till Popcorn för att mata henne men när jag ropade på henne kom hon inte fram som hon brukar göra. Jag kollade i hennes hus, där var hon inte. Jag kollade i hennes hage, där var hon ite. Jag kollade i hennes lilla extra hus, där va hon inte. Jag blev as rädd! Trodde typ att hon hade försvunnit!! Men helt plötsligt kände jag någon som krafsade på mitt ben, jag tittade ner och där satt hon och kollade på mig! Haha vet inte vart hon kom ifrån men där satt hon iaf ;D

När jag kom in sen hade jag inget å göra så redigerade den här bilden lite som pappa fotade när han var i New York. Glöm inte att titta in i Lollos blogg ibland också: http://www.mittlivsomlollo.blogg.se/ ;)

Ha det bäst så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar