2011-02-15

997 besökare! :o

Tack så grymt mycket för 997 besökare! :'D Ni kan inte fatta vad det betyder! Är så grymt glad! :D <3 Bara 3 kvar till 1000 ;) Hoppas att alla hade en underbar dag igår! Jag hade en riktigt slapp och go dag, helt underbart!

Idag blir det blogg från datorn. Eftersom att man inte kan ladda upp bilder från mobilen (än så länge) så blir det ju ganska tråkiga inlägg. Därför ska jag försöka att blogga så mycket som möjligt från datorn ;)




Kollade igenom bilderna lite idag och hittade några bilder som jag tror är några av mina första bilder som jag fotade "seriöst" elr vad man ska kalla det ;D Här kommer dom: (ingen är redigerad)






Tror att jag tog dom sommaren 2009 elr nått ;) Det är roligt att jämföra sina första bilder med dom man tar nu :) Men är det bara jag som vill ha sommar NU? D: längtar verkligen! Tänkte lägga upp en sommarheader snart så att man får lite sommarkänsla iallafall :( Men ska jag göra en ny eller ta den jag hade i förra året? Den gamla ser ut såhär:
Ska jag ta denna elr göra en ny? Hur ska den nya isf se ut? Någon som har en idé? :D haha komenteria isf för nu ska jag kolla på familjen annorlunda! :D byee


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar