2011-02-01

Regn, regn, regn...

Hejsan allihopa! Idag när jag slutade skolan ÖSregnade det. Ush, jag gillar verkligen inte regn! Det är så blött & kallt :( Men det går att fota i alla väder så jag har fotat lite på regnet idag :D




Haha, tillslut var det så kallt & ruggigt att jag gick in och fotade från insidan! :D



Jag tog en massa mera kort, men eftersom att det var ganska mörkt ute så var jag tvungen att använda blixt för att det skulle bli någon skärpa, och då blev det bara konstigt men lägger kanske upp dom någon annan gång :)  Btw så kommer det några bilder här som jag fotade för några dagar sedan, hittade dom i kameran ^^


Sist men inte minst måste jag tacka för 888 besökare! :D
tack så jättemycket!


Nu ska jag gå och packa gympaväskan tills imorgon :)
Vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar