2011-10-14

Innebandyhelg! (y)

När jag vaknade imorse var det frost och minusgrader! :o superkallt så det blev fram med vinterjackan :) Han bara ta ett par bilder innan jag drog iväg till skolan.



Goddagens Goddagens! Dagen har varit riktigt grym! Fick reda på i förmiddags att jag ska få vara med och spela 94-laget i innebandy imorgon! Riktigt roligt! Sedan har jag match med det vanliga underbara laget på söndag ;) Årets första seriematch! Så det blir innebandyhelg för mig :)

Idag efter skolan gick jag och Hanna till en skog och fotade lite :)








Vi gick sedan direkt till träningshallen och fick reda på att dagens träning var inställd :( riktigt tråkigt eftersom att träningen i tisdag också var inställd! ska kolla på idol men ni får ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar