2012-04-24

Hej då!

Sorgligt men sant, jag ska sluta blogga från fotoregn! Efter drygt 1½ år har jag bestämt mig för att börja om på en ny blogg. Man ska ju sluta på topp, eller hur? ;) Hade ju besöksrekord i april på bloggen någonsin! Jag kommer inte att ta bort denna bloggen, men det blir som sagt ingen fortsatt uppdatering här på den närmsta tiden. I framtiden blir detta kanske min "vardagsblogg", får se hur jag gör... Jag kommer istället blogga från www.photobycroona.blogspot.com där jag bara kommer lägga upp bilder, ingenting annat. Tack så otroligt mycket till alla er som har följt mig under denna tiden, och fortsätt gärna att följa mig på min nya blogg! Kram
www.photobycroona.blogspot.com ~ www.photobycroona.blogspot.com ~ www.photobycroona.blogspot.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar