2011-12-25

10 helt ointressanta sanningar om mig


Gick och la mig sent igår, gick upp suuupertidigt idag, egentligen borde jag vara sjukligt trött. Men är så pigg det bara går. Det är något fel på mig. Men bara för detta tänkte jag berätta 10 helt ointressanta sanningar om mig, SÅ HÅLL I HATTEN!

1. Jag älskar frysta ärtor och köttbullar.

2. När jag var liten ville jag bli djurplågare.

3. När jag går knäcker det i mina fötter.

4. Jag är supersnål när jag ska köpa saker till mig själv.

5. Jag gillar vintern mer än sommaren. Eller nää, eller jag vet inte.... Tycker iaf man kan plocka bort hösten!

6. Eller nää det tycker jag inte, för då fyller jag år mwehehe...

7. Jag föddes mer än en månad för tidigt.

8. Det går inte att kolla på film med mig. Sitter och kommenterar allt som händer hela tiden. Om alla dissar mig och jag kollar själv, sitter jag och pratar med mig själv! charmigt...

9. Jag är bollrädd... :((

10. Det värsta jag vet är falska människor.

GODNATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar