2011-12-14

HANNA

Wohoooo! har precis tvingat Hanna att skaffa sig en modeblogg. Nästan. men hon tvärvägrar lite smått just nu. MEN JAG SKA LYCKAS! Hon är en sån där kompis man undrar varför man är kompis med. Visst, hon är nog en av dom snällaste och omtänksammaste jag känner, men man får ju skämmas när man går bredvid henne. Man tycker att man har gjort sig så fin det går, så kommer man till skolan, träffar Hanna och man känner sig som en sophög :)) Men men, får väl ge henne det!


Sitter just nu och lyssnar på musikhjälpen i p3, Elina skrev precis på fb att hon hade önskat låt till mig! :') jag har nog världens goaste vänner! Tjaa, har inte speciellt mycket att blogga om, men kan väl visa min snygga tröja jag har på mig idag:




Känt mig som Kalle hela dagen .__. Vet inte varför, men har bara haft det jobbigt :(( Ska snart dra iväg till några kompisar, men ni får ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar