2011-12-23

Tidsinställt inlägg

Tjena mittbena! Just nu är jag nog ute och springer, duktigt vaa? (a) Skulle i alla fall prova att göra ett tidsinställt inlägg, och det verkar ju funka... hehe...
Tänkte visa min långklänning, som jag har sytt i slöjden hela denna terminen .__. Blev inte värst nöjd med den eftersom att den blev typ randig, men fick bra betyg för den så får väl ändå vara nöjd!


Imorgon är det ju faktiskt julafton också, för er som missat det. ;) För min del blir det att fira hemma hos oss. Nästan hela släkten på mammas sida kommer så det blir riktigt mysigt! Och som det  ser ut just nu, ska det vara sol, och plusgrader.... Tror jag kör på planen med konstsnö och fördragna gardiner. 

Ikväll/eftermiddag blir det att pynta granen med familjen, så jag lovar att det kommer en bild lite senare! Medans ni väntar, tänkte jag att ni kunde lyssna på denna grymma låten. Bara för att vara lite random och inte lyssna på jullåtar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar