2011-12-22

Jul på Liseberg

Hallå där! Ligger just nu i min säng och tar en paus från städandet. Fattar inte vem det är som gör att det blir så sjukt stökigt i mitt rum, jag menar; jag julstädade det i typ förrgår .__. Ser ut som att någon har slängt in en atombomb, stängt dörren och sprungit där ifrån, så om det är något som känner för att erkänna är det helt okej!

TWIGGYSen, runt 4 åker jag in med familjen till Jul på Liseberg, sjukt mysigt! Så det kommer nog upp lite bilder senare ikväll eller imorgon! Har förresten fixat julaftons-klänning nu från Cubus, är helt kär i den!

Tjaa, har väl inte speciellt mycket mer att säga, förutom att jag måste städa klart nu om jag ska kunna komma ut sen och så... Men ha det gött sålänge så hörs vi! Btw, så kan ni ju lyssna på Mange Makers nya låt om ni inte har något bättre för er, skrattade mig till döds lite första gången jag såg den ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar