2010-10-03

Bilder från DM :)

Hej hej :) här kommer några bilder från DM! Jag har bästaste nummret (44 ) förutom när jag står i mål då för då har jag nr 1 :D
                                                                 Snabba reflexer? ;)
                                                              Snackar taktik här då :D
                                                                     Vårat lag är bäst (y)
                                                              (nästan) alla goa tjejor :)
                                                     Det var jättenära att jag gjorde mål...! :O
                                                               Snabb som vinden ;D

Som sagt kom vårat lag trea så det betyder att vi är tredje bäst i halland :) (y) Snart ska vi spela DM och jag längtar så sjukt mycket! :O Haha ;) Ha dte bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar