2010-10-07

Gött med kort dag!

Hejsan allihopa! :) Idag när jag vaknade ÖSregnade det ute! :O Jag trodde att hela taket skulle rasa! Okej, riktigt så mycket regnade det inte men nästan ;) aja iaf så var det jätte skönt för jag hade sovmorgon idag (y) sen så började vi kvart över 9 och då hade vi spanska :) Om typ en vecka ska vi ha prov... :s iaf så hade vi svenska efter det. Jag läste min bänkbok hela lektionen ( :D ) och om en vecka ska vi ha prov i det också!
:( Haha, när vi ändå pratar om prov så kan jag ju lika gärna berätta att vi fick tillbaka vårat matte prov idag på mattelektionen som var den tredje och sista lektionen för idag :) Jag fick typ 38/40. Ganska nöjd med de faktiskt ;) Nu sitter jag här hemma och ska snart plugga lite NO, tror jag! :D Haha, senare sticker jag till stallet iaf ;) Nej nu ska jag nog ta något och äta! byeeee!
Här är föresten en höstbild som jag tog när jag gick hem : (inte redigerad faktiskt! :o)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar