2010-10-10

Dans idag ♥

Hejsan allihopa! Förlåt förlåt förlåt så jättejätte mycket för att jag inte har uppdaterat på två dagar! Jag har bara inte hunnit men jag hoppas att ni förlåter mig!! I fredags började vi 8 och slutade 4. Dom två sista timmarna har vi bild och just nu håller vi på med lerfigursfilmer som jag har berättat innan :) Och i fredags blev vi klara med filmen! Den blev drygt 1 min lång och vi tog 480 bilder ! Efter skolan på fredagar brukar jag tokcykla hem eftersom att min innebandyträning börjar kl. 5. Men nu i fredags följde melissa med mig hem eftersom att hon skulle pröva på ifall hon skulle börja spela innebandy :) (y) Igår hade min lillebror fotbollsavslutning. Hans fotbollslag mötte allas mammor! Min lillebrors tränare hade klätt ut sig till tjejer och var med och spelade med mammornas lag x) jag höll på att skratta ihjäl mig! :-D sen efter matchen kom det en kille som trixade med en boll och var hur duktig som helst! Han åker runt i hela världen och har de som jobb! Han har varit med bl.a. i Talang 2008 och Rampljuset. Besök gärna hans hemsida: http://www.emilfreestyle.se/, värd att besöka! Nu ska jag snart dra iväg och dansa med Ellen och Elina .

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar