2010-10-02

Tredje bäst i halland :) (y)

Hej allihopa! Idag har jag spelat DM! :o Första matchen var jag målvakt och vi vann med 5-1 (!) mot ett lag som vi kallade kycklingarna eftersom att dem hade knallgult matchställ x) Andra matchen hade jag jätteont i knäna så jag kunde inte stå, så vi fick ha en annan målvakt som aldrig hade stått på en match innan så det blev premiär för henne ;) aja iaf då förlorade vi med 3-0 men det men vi kämpade på bra! Sen efter det fick vi reda på att vi hade gått til semifinal! Alla blev jätteglada men den matchen skulle inte vara för än efter 4 timmar så vi åt (hela laget :D) på Mcdonalds och efter det åkte vi och bowlade! Jag stod även på semifinalen men vi förlorade med 3-2, ganska snopet men de flesta var glada ändå ;) När jag sedan kom hem hade våra underbara sysslingar kommit! :) Och nu har jag och min bästaste syssling fotat lite och redigerat lite bilder :) Jag försökte också lära henne lite om hur man målar i photoshop och såhär blev resultatet:
Haha, vi får nog träna lite mer men ganska fin blev den ändå ;)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar