2010-10-06

Hejsanhoppsan allihopa! :) Först och främst vill jag bara säga att jag gärna hade fötts med ett par andra knän... :-/ Mina är helt hopplösa! Jag har något som heter slatter i båda knäna och det gör att jag får ont om jag anstränger dom för mycket :(och när jag slår i dom får jag så ont atta jag börjar gråta! :'( Idag på idrotten i skolan hade vi först innebandy (y) och sedan fotboll :) Även att det var roliga saker var det verkligen en riktig oturs gympa! Vi hade en vikare för våran vikarie idag :D Haha, iaf så fick jag en innebandyklubba på knäet, Lollo ramlade och stukade foten, Ellen hoppade in i väggen och fick världens största skrapsår på armbågen, Julia fick en fotoboll på smalbenet och så hände det massa mer saker! Haha, vi var tre stycken som fick gå till skolsyster efter de ;D Aja, nu ska jag snart sticka iväg på innebandyträning men först måste jag räkna lite matte :) Här kommer bilderna från igår:
                                          Söta Fanny kastar löv :D
                                          Fanny tar kort :D
                                            Fanny stajlar :D (eller stavas det så? :s)
                                            Fanny kramar ett träd :D
                                          Orkar inte komentera mer... ._.
                                          ååh, äntligen en bild på mig ;D
                             Löööv you   Fanny, jag har världens bästa humor (och kan fortfarande inte stava :s)

Så det här var några bilder från igår :)   Fanny har några bilder i sin kamera med ;) Kram<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar